Tuesday 28 February 2012

29/02/2012

Happy Birthday... sapa2 yang celebrate tarikh yg hanya muncul 4 tahun skali nie... 
bfikir if ada geng2 or familia yg birthdaynya jatuh pda tarikh nie..???? heeeermmm... TIADA..! i wish, kalo aku kahwin 3 thun dari skarang, 2015 mengandung...( dlm bulan Jun/Julai...) sah2 aku branak bulan febuari...! hahahahaha.... ^_____^ 


gambar kek di atas tu my dad punyaaa laaa... last year celebration..! my dad ada 2 tarikh lahir... if ikut date yg sebenar.. January  10th.. kalo ikut dalam IC.. February 27th...! hebat kan.?? same goes to my mum... ikut date sbenar.. 12/12.. tp dalam IC 02/12... *mo explain, tapi nanti jak la* 


This year my dad 51st birthday aku teda laa.... sana aku di Kuala Lumpur... rasa mcm kejam pun ada.. sebab teda disisi blow candles sama2.. tapi apa boleh buat... hadiah pulak tu tau.. my dad bg hadiah smpena kejayaan aku menjadi ASSISTANT yg paling cemerlang 2011...!! mo tau ASSISTANT apa..?? nanti aku bongkar hari lain ok...?? sbb skarang sudah jam pukul 2.22am..! itu katil dalam bilik sudah meraung2 suruh aku tidur atasnya..! 


So, marilah kita beramai2 melelapkan mataaaa.... kalau tidak busy besok.. aku akan menggerakkan hujung jariku ni untuk menaip entri lagi ooookkkkk... Selamat Malam.. n Assalammualaikum...


p/s: cuci kaki... wudhuk.. baru tidur.. kalo tidak... jeng... jeng.. jeng...~~~~~

No comments:

Post a Comment