Tuesday 28 February 2012

Permulaan yang Baru...

Assalammualaikum...
dengan hanya 10 minit... aku ada blog baru.. last time ada jugak buat blog nie... but aku lupa pswrd n username.. banyak yg aku mau kongsi and merapu2 di blog aku nie nanti.. since still new n fresh kan..?? n mmg aku teda kerja pun skarang... hahahahaha.. blum tniat lg mau promo blog sdiri. iya la, aku belum ada idea lg mo merapu apa.. but don't worry... aku bnyak cerita mo dikongsi.. insyaallah.. kisah aku dan dia...,kereta, apa yg aku masak.. resepi.. petua... cerita2 khidupan ku.. bakal aku bongkarkan di sini... so everybody(ada jugak ka yg tengok2 blog aku nie.?? teeettt...!!) be ready.. kalau ada tkasar bahasa ka.. apa ka.. yg mnyinggung sorry la, *awal jugak mintak maahhap nie* 


besok, kena temankan kaka ipar la pulak pegi review.. kluarga ku bakal mnerima kehadiran INSAN yg dinanti2kan... 5 bulan dari sekarang,.... ngeeettt!!..! can't wait for tat.. cerita psal in law aku pun bakal aku bongkarkan disini... so tunggguuuuuuu.......! 

No comments:

Post a Comment